att plugga eller inte plugga....?

Det är stressigt nu...
Ligger lite efter med pluggandet för jag har jobbat så mycket nu ett tag.
Tyvärr har jag snart prov också, typ nästa vecka.
Känns som att det kan gå hur dåligt som helst just nu.

Sen har jag en massa projekt här hemma som aldrig blir klara eftersom man aldrig har tid!

Ikväll ska jag iaf till stallet, ska nog försöka rida med mitt knä idag, det går nog bra, har ju blivit jättebra nu!
Okej kanske inte helt bra, men nästan.
Tror att det blir bra att börja cykla eftersom det bygger upp musklerna som stabiliserar knäleden.
Måste bara köpa en sån där barnsits att ha bak på cykeln, så kan man ju cykla och hämta/lämna Max.
Han skulle nog tycka att det va jättekul! =)

Måste också börja fundera på nångra födelsedagspresenter till Max och Markus.
Mest svårt att hitta nåt till Markus, men jag har en grej på lur! =)

Nä nu måste jag fan sätta mej och plugga....buhu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0