Idag!

Haha Eva du är rolig du!! 
Asså magtröja va inne på den tiden, de borde ju du veta... ;)

Ja jag hamnade visst lite på snedden där men skit i det.

Jag har hunnit plugga lite här på morronen men nu kom jag till en skiiitdryg fråga, endast tre sidor med frågor, asså fråga 25 har abcdefgh....ni vet... och man ska göra konteringar och bokföring och bokslut....och jag som trodde att jag skulle hinna två kapitel innan lunch och sen va ute och greja lite....hmm....

Igår skulle jag på ridningen, men det va teori så jag hade inget chans att trilla av denna gång!

Nä nu får jag väl ta tag i dessa skitfrågor....urk....

Och förresten, jag drömde om en jätteäcklig spindel, en sån där med långa ben, ni vet....JÄTTEÄCKLIG!!!
usch och fy....

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja, men magtröjan är ju inne nu igen! Ska vi återuppleva gamla goda dagar och köpa varsin?

;)

2011-04-14 @ 09:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0