Söndagstankar

Okej, helgen har (ännu) förflutit lugnt, den obligatoriska fikastunden på tullporten är avklarad och ett race med dammsugarn likaså.

En sak jag undrar är varför det jämt ser så rörigt ut här hemma, hur man än städar....eller ja om man verkligen STORstädar kan det ju va fint en vecka högst.
Varför?
Jag måste helt enkelt bli rik som Maria Montazami och ha städfolk som fixar allt och om jag någon gång blir tvungen att plocka i diskmaskinen kan jag beklaga mej länge över att ha städat så himmla mycket!

Annars kan jag berätta att det går bra på jobbet! ser fram mot morrondagen! Är fortfarande nervös men alla verkar så gulliga! skönt att det är tre andra nya också, så man är inte helt utsatt! =)

Nu ska jag kolla på senaste säsongen av desperate housewives, som jag har helt lagligt, iiiiinget konstigt alls....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0