Smör

Nejmen hello

En sak som jag funderar på ofta är det här med smör....RIKTIGT smör.....asså vaddå riktigt smör? jag kanske är lite konstig som inte vet vad fejk-smör är då?
Jag tycker att Bregott är riktigt smör, eftersom jag älskar det. Oriktigt smör är för mej typ Lätta och andra "fettsnåla" alternativ, jamenar om det inte är fett i smöret vad är det då i??
Sen har vi ju margarinsidan, jag använder ju inte Bregott i stekpannan, även om man kanske skulle kunna? Nä de blir nåt flytande Margarin/Olja eller vanligt hårt margarin... Nu har jag faktiskt köpt en förpackning med SMÖR alltså det måste ju vara riktigt smör när det helt enkelt bara står smör.





Nog om smör.



För att skryta lite så har Max börjat gå på toa.
Han började i helgen med att säga att han ville på toa och helt plötsligt hände det grejer där.
Idag hade han kissar på toa hos dagmamman och här hemma bajsade han på toa också.

På nya jobbet går det ganska bra, det är stundvis mycket att göra och nu har vi fått börja svara i telefon också. Det är ganska nervöst, men det är för det mesta enkla frågor. Vet inte om jag har skrivit så mycket om det men jag jobbar ju nu på skatteverket med offentliga uppgifter kan man väl säga. Det är i huvudsak tre olika uppgifter, blankett 4820, macron, alkoholremisser.
En annan gång ska jag förklara mer om det för nu ska jag se på HOUSE.

hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0